Tjurskalle

Nog är hon en tjurskalle allt våran lilla Inez. En dam som vet vad hon vill och som inte viker sig för mycket!
Lyssna på inkallning är något vi måste jobba på mera för det har vi tappat. Lånade en bok om klickerträning. Har tänkt att jag ska prova det och se om hon svarar bättre på det. Men det krävs en del läsning och pluggning då jag inte kan nånting om det än och jag vill inte börja innan jag vet vad jag håller på med.
Miljöträningen fortsätter. Hon följer med hem till alla vi känner och vart vi än ska. Bilåkningen är inga problem! Hon somnar direkt, jätte skönt!
Småkusinerna har fått busa och hålla i henne, bra träning för alla. Lillgumman blir van vid barn och kusinerna får träna bort hundrädslan.
I övrigt så är hon en busig liten dam som gärna springer och busar med sin "bror" varje tillfälle hon får.
Blir dåligt med utomhusträning nu ett par dagar då det är minus 20 grader sen i torsdags. Djuren hinner bara utanför dörren så vill dom in igen och jag förstår dom!

Bilder min morbror tog då vi var och hälsade på.
Första bilden på Findus och deras yngsta Honey
Den andra på våran lilla sessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0