Växer så det knakar!

Ja det går fort. Två veckor har vi nu haft våran Inez hos oss. Hon växer på höjden och längden. Våran lillplutt är inte så liten längre.
Idag har hon sovit mest hela dagen, inte mig emot då jag inte varit pigg idag. Lite stressande bara då hon blir rastlös och inte vet vad hon ska hitta på och jag inte orkar leka med henne. Försöker få henne sysselsatt med aktiveringsbollen David fixade åt henne men det funkar bara en stund. Bara hoppas att hon inte kommer på att börja med några dumma vanor under tiden man inte håller henne sysselsatt.
Findus leker med syrran sin varje dag och passar på att mysa med mig eller David då Inez sover, då har han ro att ligga och slappna av i soffan med oss.

Försöker visa er hur mycket hon växt men det är kanske svårt att se.
Första bilden tagen idag och den andra för en vecka sen ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0