Findus

Båda djuren har det gått fort med att hitta och hämta. Vi pratade på allvar om att skaffa hund för ett halvt år sedan och började ta kontakt med uppfödare för att komma och kolla valpar men hade ingen tur med att hitta nån som hade valpar som passade. Jag blev under tiden sugen på att skaffa katt och tog upp det med David en dag. Vi kom överens om att jag fick skaffa en katt men han ville inte veta om det. Redan samma kväll så skickar David ett sms få han är i garaget. Det var en bild på en kattunge och frågan om jag ville ha honom. Klart jag ville och 3 dagar senare hämtade jag hem honom! Findus har varit en helt exemplarisk katt och han älskar att vara med där det händer saker och att vara ute och busa. Han hänger alltid med oss då vi ska hälsa på släkten då David inte gillar att lämna honom ensam hemma. Han är idag 5,5 månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0